
Dostawa
Zamówiony towar możemy wysłać do Ciebie:
- kurierem (DHL, DPD, Fedex, InPost) rodzaj kuriera zależy od godziny wysyłki.
- do wybranego paczkomatu.
Wysyłki realizujemy jedynie na terenie Polski. Większość produktów możesz bezpłatnie odebrać w naszym salonie Polnox Olkusz.
0 zł
Odbiór osobisty
Zamówione produkty możesz odebrać w naszym salonie Polnox Olkusz
12,00 zł
Wysyłka do wybranego paczkomatu - po wybraniu - płatność on-line, płatność kartą, przedpłata.
Jeżeli wybrałeś odbiór zamówienia w Paczkomacie InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym przez Ciebie paczkomacie w przeciągu kilku (zazwyczaj do 2 dni roboczych) od momentu nadania paczki.
17,00 zł
Kurier (DHL, DPD, FEDEX, InPost) - po wybraniu - płatność on-line, płatność kartą, przedpłata
Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Przesyłka kurierska za pobraniem: + 6 zł do ceny wysyłki
Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.